• lab-217043_1280

Applicazione di bottiglie di coltura cellulare a cellule staminali

Oghje vi presentà dui aspetti dibottiglie di coltura cellulareper le cellule staminali

Applicazione di e cellule staminali in a rigenerazione di l'organi:

E cellule staminali anu una forte capacità di proliferazione è di differenziazione, ponu cultivà e cellule di tissuti novi, riparà tessuti o organi danati o invecchiati.E cellule staminali mesenchimali sò u focu di a ricerca di cellule staminali in casa è in l'esteru.Anu u putenziale di diferenzià in l'ossu, cartilagine, grassu, nervi, musculi è altre cellule di tissuti in certi cundizioni, è sò usati in u trattamentu di una varietà di malatie, cumprese l'artrosi di ghjinochju, a demenza senile, l'ictus, a paralisi cerebrale, u miocardiu agutu. infartu è a malatia cardiaca ischemica cronica, a malatia di u fegatu è l'odontologia.Cornea, malatie di sangue, etc. L'usu di e cellule staminali per rigenerate tissuti è organi hè ancu una direzzione impurtante in a ricerca attuale.

cellule staminali 1Applicazione di cellule staminali in l'anti-aging cosmeticu:

I celluli in u corpu chì ponu ghjucà u rolu di rinnuvamentu sò e cellule staminali, a carenza di cellule staminali hè a fonte di l'anziane.U so principiu hè di furnisce u corpu cù cellule staminali adulte esogene cù alta vitalità, in modu chì queste cellule staminali adulte ponu ghjucà e funzioni di rinnuvamentu di e cellule, riparazione di tissuti è regulazione immune in u corpu, in modu di riparà è rigenerate i tessuti è l'organi anziane. , restaurà e funzioni di i tessuti è l'organi ghjovani, è rializeghja u scopu di anti-aging.

Cum'è un hotspot di ricerca in u campu medico, a cultura cellulare è l'amplificazione hè un passu assai impurtante in u prucessu di ricerca è sviluppu, è di alta qualità.bottiglie di coltura cellularepò accelerà u prucessu di ricerca.Semu impegnati in a ricerca è u sviluppu, a produzzione è a vendita di consumabili di cultura cellulare high-end, consumabili di laboratori è consumabili diagnostichi, serve u campu di a ricerca di scienza di a vita.

per piacè cuntattate Whatsapp & Wechat: +86 180 8048 1709


Postu tempu: Apr-23-2023