• lab-217043_1280

Fiaschetta di cultura cellulare un ambiente sterile in quale e cellule sò cultivate in cundizioni basi

In cultura cellulare,bottiglia di cultura cellularehè spessu usatu in un cuntinuu, usa un disignu di collu largu, faciule d'opere.A crescita di e cellule precisa cundizioni specifichi, di quale l'ambiente sterile hè assai impurtante.

r6ytrf

A nontoxicità è a sterilità sò e cundizioni primarie per e cellule cultivate in vitro.In vivo, u sistema di disintossicazione è u sistema immune ponu risistiri à l'invasione di microorganismi o altre sustanzi dannusu, ma in u prucessu di cultura cellulare in vitro, cum'è a buttiglia di cultura cellulare, a mancanza di prutezzione di u sistema immune è a perdita di capacità di difesa microbica è disintossicazione. capacità à sustanzi dannusu.Per assicurà chì e cellule ponu cresce è ripruduce in l'ambiente esternu, hè necessariu assicurà una zona di travagliu sterile, una bona igiene persunale, reagenti sterili è media, è manipulazione sterile.

Di sicuru, l'ambiente asepticu hè solu una di e cundizioni impurtanti per a cultura cellulare in ubottiglia di cultura cellulare.Altri includenu a temperatura ghjusta, a pressione osmotica è u PH di l'ambienti di u gasu, chì sò e cundizioni basi necessarii per a crescita di e cellule.

per piacè cuntattate Whatsapp & Wechat: +86 180 8048 1709


Tempu di Postu: Feb-28-2023