• lab-217043_1280

A fabbrica di cellule pò riduce u costu di cuntrollu di qualità di l'impresa

fabbrica di cellula hè un recipiente di cultura di cellule multilayer, fattu di materia prima di polistirene (PS) da u prucessu di stampaggio per iniezione, chì hè adupratu per cultivà e cellule aderenti.Stu tipu di nave di cultura hà una struttura nova, chì pò salvà spaziu è riduce u costu di cuntrollu di qualità.

I campi d'applicazione cumuni di e fabbriche di cellula includenu a produzzione di vaccini, l'anticorpi monoclonali è l'industria farmaceutica, etc. U prucessu di produzzione di i prudutti in questi campi hè cumplicatu, soprattuttu in a tappa di a cultura cellulare, chì implica e prucedure di cambiamentu di fluidu-cultura, rifornimentu di fluidi è cultura. , etc., chì hè assai faciule d'intruduce diversi tipi di contaminazione, risultatu in a riduzzione di l'efficienza di a produzzione o ancu a stagnazione di a produzzione, purtendu certe pèrdite ecunomiche à l'imprese rilativi.

A fabbrica di cellule pò riduce u costu di cuntrollu di qualità di l'impresa

Stu tipu di cuntinuu di cultura di cellula multi-layer, i specificazioni cumuni includenu 1 strata, 2 strati, 5 strati, 10 strati, 40 strati, etc., in u stadiu di espansione di e cellule solu bisognu di cambià e specificazioni di u produttu, ùn piglià micca troppu. assai spaziu.Si usa una grande zona di cultura in un spaziu limitatu, salva assai spaziu di pianta, è reduce u costu di cuntrollu di qualità è purificazione downstream.

Per d 'altra banda, i consumabili sò dotati di un inseme cumpletu di sistemi di tubazioni, cum'è una copertura sigillata, una copertura respirabile, una copertura di cunversione di un picculu portu, un adattatore CPC, un tubu in T, un tubu di silicone / tubu di fusione calda, un connettore rapidu ECS, etc., à traversu la cuurdinazione di differente pipi è coperchi, u trasferimentu asepticu di liquidu pò esse realizatu, è parechje fabbriche cellula pò esse cunnessi in serie per furmà pipi chjusi, riducendu u risicu di contaminazione cellula.

In generale,fabbrica di cellulehè un tipu di cuntainer di cultura di cellula à grande scala cù un disignu di struttura unica è un usu còmuda.Pò risponde à i bisogni di a produzzione industriale in diversi campi è riduce u costu di cuntrollu di qualità per l'imprese.

per piacè cuntattate Whatsapp & Wechat: +86 180 8048 1709


Tempu di Postu: Apr-04-2023