• lab-217043_1280

Metudi di prevenzione è rimediu di a contaminazione di a cellula di fabbrica

Hè indiscutibile chì a nostra megliu risposta à a contaminazione infabbriche di cellule hè a prevenzione.Per quessa, i celluli duveranu esse diligenti in a cultura, i consumabili dispunibuli utilizati in i tempi ordinali ùn deve esse riutilizati, l'utensili ausiliarii deve esse autoclavati in u tempu, è micca utilizati dopu a sterilizazione per più di una settimana sò ancu sterilizzati di novu.

s5td

A preparazione di mediu cumpletu, enzima pancreatica, PBS, etc., deve esse usata in una settimana.Avete ancu cuntrollà u vostru statu di cellula ogni ghjornu.In a stanza di cellula deve esse u più pocu pussibule di marchjà, parlà u più pocu pussibule, se tossi o starnuti deve esse torna à a tavola ultra pulita.

Se truvamu chì e cellule in afabbrica di cellule sò cuntaminati è u megliu da fà hè di scaccià, ma chì pudemu fà quandu e cellule individuali sò troppu preziosi per scaccià ?

Prima di tuttu, avemu bisognu di determinà a fonte di a contaminazione: Una volta chì i celi sò truvati per avè signali di contaminazione o sò stati contaminati, determinà immediatamente a fonti pussibuli di contaminazione: Ci hè un funziunamentu impropriu?Hè u culore è a chiarità di u mediu, l'enzima pancreatica, PBS normale?
Allora deve esse trattatu in una manera puntuale.Se hè determinatu chì u mediu esistenti, l'enzima pancreatica è PBS sò dispunibili, cuntinueghja à aduprà;S'ellu ùn pò micca esse determinatu, un novu mediu, PBS è l'enzima pancreaticu deve esse preparatu, è u liquidu originale deve esse trattatu dopu avè determinatu s'ellu hè contaminatu.

per piacè cuntattate Whatsapp & Wechat: +86 180 8048 1709


Tempu di Postu: Feb-06-2023