• lab-217043_1280

Cell factory culture cells attenti à sti quattru punti

Avemu vistufabbriche cellulariin campi da a preparazione di vaccini à i biofarmaceutici.Il s'agit d'un récipient de culture cellulaire à plusieurs couches, qui présente l'avantage d'une occupation de petit espace et d'un taux élevé de récolte cellulaire.E cellule sò assai sensittivi à u so ambiente, cusì ci sò quattru cose chì duvete attente quandu fate questu:

1. Quandu e cellule cultivate, tutte l'operazioni deve esse realizatu in stretta cunfurmità cù i requisiti di l'operazione aseptica.

2. Please preheat thefabbrica di celluleè mediu à a temperatura di a cultura in anticipu: cum'è più grande hè l'incubatrice, u più longu serà per ghjunghje à a temperatura di cultura stabilita, cusì prima di l'esperimentu, preriscalda a fabbrica di cellula è mediu à a temperatura di cultura pò accelerà a velocità di aderenza cellulare è migliurà significativamente a rata di cugliera di e cellule.

3. u funziunamentu deve esse gentile, evitari grande scuzzulate à pruducia bubbles: bolle pò causari u flussu di media da a capa suprana à u stratu suttana, risultatu in a distribuzione di media irregolari, è ancu clumping cellula.

4. Evite spraying alcolu o disinfettante nantu à a tappa respirabile.L'alcolu o u disinfettante pò umidificà a membrana di u filtru idrofobicu, senza aria respirabile, affettendu u scambiu di gas o risultatu in una pressione sbilanciata durante l'operazione.

dsreyh

Quessi sò unipochi di i prublemi chì deve esse focu annantu è attenti à quandu crescenu e cellule in afabbrica di cellule.A cultura cellula hè un travagliu assai rigurosu è meticulosu, è un pocu trascuranza pò causà contaminazione cellula, clasp, micca attaccatu à u muru, etc. Solu da maestru di u metudu di u funziunamentu currettu pò assicurà u prugressu lisu di a cultura cellulare.


Tempu di Postu: 15-Nov-2022