• lab-217043_1280

Fabbrica di cellule per a cultura di cellule à grande scala

Cù u rapidu sviluppu di l'industria di u produttu biologicu, l'applicazione di a tecnulugia di cultura cellulare à grande scala in a produzzione di vaccini, l'anticorpi monoclonali, l'industria farmaceutica è altri campi hè diventata sempre più cumuna, èfabbriche di cellule sò diventati un cuntainer ideale per a cultura cellulare à grande scala.

A fabbrica di cellule utilizza una zona massima di cultivazione in un spaziu limitatu, salvendu assai spaziu di pianta è riducendu i costi di l'impresa.

E specifiche attuali di a fabbrica di cellula sò: 1 strata / 2 strati / 5 strati / 10 strati / 40 strati.U disignu di doppia bocca grande migliurà a velocità di riempimentu di liquidu è di cugliera di liquidu, è ùn hè micca faciule di generà bolle d'aria, chì hè favurevule à u scambiu di gas è à a cultura di cellule d'alta densità.A fermezza di u pruduttu hè megliu.Comparatu cù altri prucessi, ùn ci sò micca cumpunenti supplementari aghjuntu, chì reduce assai u risicu di effetti avversi nantu à e cellule è assicura a sicurità di e cellule.

Cell Factory hè dotata di un inseme cumpletu di sistemi di tubazioni sigillati, chì ponu esse cunnessi à u sistema di ingressu di u liquidu è à i tubi di u sistema di raccolta, è l'ingressu è l'output di liquidu sò realizati per mezu di pompe peristaltiche o sistemi di pressione, riducendu u risicu di contaminazione. operazioni di cellula.Paragunendu i dati di proliferazione di Cell Factory cù i prudutti di a marca superiore naziunale è straniera, hè superiore à i prudutti domestici simili in quantu à u tassu di furmazione di clone di cellula, a velocità di aderenza è a velocità di proliferazione cellulare, è hè paragunabile à e marche simili impurtate.

A fabbrica di cellula hè diventata un cuntainer ideale per a cultura di cellula à grande scala, chì risparmia u spaziu è furnisce una zona di cultura massima, chì reduce assai u costu di l'imprese.

asdzxc1


Tempu di Postu: Aug-30-2022