• lab-217043_1280

Caratteristiche di l'agitatore di cellula è e materie chì necessitanu attenzione in usu

A cultura cellula hè ancu chjamata tecnulugia di clonazione cellulare, hè un mezzu tecnicu impurtante di ricerca biologica.Agitatore cellularehè un tipu di materiale cunsumu speziale utilizatu in u prucessu di cultura cellulare.Hè a premessa di a cultura cellulare per capiscenu e caratteristiche di l'agitatore di cellula è aduprà precauzioni.Agitatori di cellulesò generalmente fatti di materiale PC senza BPA o materiale PETG per iniezione, disegnu è prucessu di soffiu, cù e seguenti caratteristiche:

1. Caps shaker cell 2.8L è 5L anu una zona di film respirabile più grande di i prudutti simili, chì hè adattatu per a cultura di cellula d'alta densità.U voluminu di travagliu pò esse cumpletu à 60-80% di u voluminu tutale, è i tappi di shaker cù u stessu voluminu anu una pruduzzioni di cellula più altu.

2.U disignu di l'arcu di u collu di a buttiglia 2.8L hè troppu naturali.A dimensione di u collu ùn solu assicura u spaziu di scambiu di gasu efficace, ma ancu facilita l'operazione di una sola manu.
3. bottiglia da 5 litricù un disignu ergonomicu di u manicu, faciule da scuzzulate a buttiglia è trasferimentu di liquidu.
4.u pruduttu standard di a buttiglia hè dutatu di 0.2μm sterilizing breathable.Inoltre, u tappu di trasferimentu di liquidu hè facultativu per facilità u trasferimentu asetticu di liquidu, è u tappu di buttiglia pò ancu esse persunalizatu per currisponde à u trasferimentu di liquidu secondu i bisogni di u prucessu di i clienti.
5.u tappu buttiglia film breathable design hydrophobic, è u cuntattu liquidu ùn affetta lu effettu sigillatura è breathable di u film breathable.

 wps_doc_0

Quandu s'utilice l'agitatore, hè necessariu currisponde à l'agitatore per a cultura cellulare, è u solvente ùn deve micca più di 30% -40% di l'agitatore.Duranti u prucessu di cultura, l'attenzione deve esse pagatu à u cuntrollu di a vitezza.A vitezza iniziale generale hè 75-125RPM, chì pò esse aghjustatu secondu a situazione specifica.L'agitatore di tippu di giacca d'aria deve esse attentu à u cuntrollu di a temperatura, l'agitatore di tippu di giacca d'acqua presta attenzione à u livellu di l'acqua.

per piacè cuntattate Whatsapp & Wechat: +86 180 8048 1709


Tempu di Postu: Dec-08-2022