• lab-217043_1280

Scuprite trè applicazioni di buttigli media PETG

Bottiglia media di coltura in PETGhè una buttiglia di plastica largamente usata.U so corpu di buttiglia hè assai trasparente, adopta un disignu quadratu, pesu ligeru, è ùn hè micca faciule da rompe.Hè un bonu cuntinuu di almacenamentu.E nostre applicazioni cumuni sò principalmente i trè seguenti:

1. Serum: Serum furnisce i celluli cù nutrienti basi, fattori di crescita, proteini di ubligatoriu, etc., per evitari danni meccanichi à e cellule, è per prutege e cellule in cultura.U serum per u almacenamentu longu deve esse guardatu in un ambiente di temperatura bassu di -20 ° C à -70 ° C.S'ellu hè guardatu in un frigorifero à 4 ° C, generalmente micca più di 1 mese.

dsutjr

2.Culture medium: U mediu di cultura in generale cuntene carbuidrati, sustanzi azotati, sali inorganici, vitamini è acqua, etc. Ùn hè micca solu u materiale di basa per furnisce nutrimentu cellulare è prumove a proliferazione cellulare, ma ancu l'ambiente vivu per a crescita è a ripruduzzione di e cellule. .L'ambiente di almacenamiento di u mediu hè 2 ° C-8 ° C, prutettu da a luce.

3. Diversi reagenti: In più di l'almacenamiento di serum è mediu di cultura, i buttigli di media PETG ponu ancu esse aduprati cum'è contenitori di almacenamento per diversi reagenti biologichi, cum'è tamponi, reagenti di dissociazione, antibiotici, soluzioni di criopreservazione cellulare, suluzione di tintura, additivi di crescita, etc. Qualchidunu di sti reagenti deve esse guardatu à -20 ° C, mentri àutri sò guardati à a temperatura di l'ambienti.Ùn importa micca l'ambiente, a buttiglia media pò risponde à i so bisogni di almacenamento.

A buttiglia media PETG hè principalmente aduprata per mantene e trè suluzioni sopra.Per facilità l'osservazione visuale di u voluminu di a suluzione, ci hè una scala nantu à u corpu di a buttiglia.I suluzioni sopra sò basamente usati in a cultura di cellula, è l'attenzione deve esse pagata à l'operazione aseptica quandu aghjunghje.


Tempu di Postu: Aug-02-2022