• lab-217043_1280

Felicitazioni

1 (1)

Signore è signori,

Felice di scuntrà cun voi in u bellu ghjornu.

Per prumove megliu i nostri prudutti medichi è laboratorii è furnisce boni servizii, avemu custruitu un novu situ web.Grazie per esse cun mè in questa occasione impurtante.

U novu situ usa un disignu adattatu per sustene a navigazione mobile, migliurà ancu a vostra sperienza satisfacente.Intantu, sustene u chat in linea, l'inchiesta in linea è altre funzioni.In più, pudete navigà in u situ in a vostra lingua nativa.Hè còmuda è còmuda.

A nostra cumpagnia, Chengdu LuoRon Biotech Co., Ltd., hè stata fundata in u 2005, situata in Chengdu, Cina, godendu di trasportu convenientu è bellu ambiente.A nostra fabbrica hè cù una superficie di pianta di 10.000 metri quadrati.Hà un attellu di pruduzzione pulita di gradu 100,000, un attellu di assemblea di livellu 10,000 è un attellu di ricerca è pruduzzione di muffa d'alta precisione.

1 (2)
1 (3)

LuoRon hè un prufessiunale impegnatu in a ricerca, u sviluppu, a vendita è u serviziu di l'equipaggiu medicale, i consumabili medichi, l'equipaggiu di laboratoriu, i consumabili di laboratori, i reagenti diagnostichi in vitro.È a nostra cumpagnia hà mantenutu relazioni chjuse cù parechji distributori medichi è laboratorii è utilizatori diretti per parechji anni in casa è in l'esteru.

In u nostru novu situ web, cumpresi diversi prudutti medichi è laboratorii.Forsi pudete truvà qualsiasi prudutti chì vulete.

Materiali di consumo medicali e di laboratorio: punte per pipette, provette per PCR, piastre per PCR, provette per centrifughe, fiale criogeniche, piastre Elisa, piastre per coltura cellulare, fiasche per coltura cellulare, piatti per coltura cellulare, pipetta sierologica, pallone Erlenmeyer, piastre per pozzetti profondi a 96 pozzetti, provette per campioni di virus e cusì.

Reagenti diagnostici in vitro: Kit di test rapido COVID-19/QPCR, reagenti di estrazione di acidi nucleici, reagenti di immunoassay, reagenti di diagnostica di l'influenza, è altri reagenti diagnostichi.

Attrezzatura medica è di laboratoriu: Prudutti IVD, Prudutti per a prutezzione di l'aria, Produttu di a catena di friddu, Incubatore, Pruduttu di disinfezione è di sterilizazione, Fornu, Centrifuga, Prudutti per l'analisi di laboratori, Strumentu di Banca di Sangue, Strumenti ottici, Attrezzatura per laboratori di patologia, Strumentu di farmacia, Pre-processamentu di Bio-Samples , Pruduttu di trasfurmazioni di liquidu, Equipamentu di Laboratoriu Moleculare, Prudutti di Laboratoriu Microbiologicu, Equipamentu di Trattamentu Solidu, Equipamentu di Cuntrollu di Temperature, è altri equipaghji.

Pipette tip (10ul,20ul,50ul,100ul,200ul,300ul,500ul,1000ul,1250ul) hè u pruduttu più vendutu di a nostra cumpagnia, esportatu in parechji paesi è regioni, cum'è l'America di u Nordu, l'Europa, l'Asia sud-est, l'Oceania, l'Africa.

1 (4)

Inoltre, centrifughe sò ancu vendita calda.Puntu di vendita: A centrifuga hè tutta a struttura d'acciaio, più stabile.Tutti i prudutti di centrifuga sò un mutore brushless è un mutore di cunversione di frequenza.Scheda di motore cuncepita è sviluppata in modu indipendente, funzione putente, rendimentu stabile.I nostri rotori sò fatti di materiali aerospaziali standard americani.Hè veramente cunsigliatu.Inoltre, hà un periodu attivu.Benvenuti à l'inchiesta in ogni mumentu.

Avemu l'aghjurnamentu constantemente di i nostri prudutti.È furnimu OEM, ODM, serviziu di suluzione di appruvisione unicu.

Inoltre, u nostru novu situ hà aghjustatu ancu feedback favurevuli, dumanda pagina Quote è cusì.

Sì avete qualchì interessu per i nostri prudutti, è sè avete qualchì quistione nantu à u nostru situ web, per piacè lasciate un missaghju per cuntattateci nantu à i vostri bisogni di sourcing o dumande in ogni mumentu.U nostru scopu hè in bona fede cù u serviziu è u scambiu per a vostra fiducia è sustegnu.LuoRon accoglie calorosamente i clienti in casa è in l'esteru per stabilisce a cooperazione è creanu un futuru luminoso cun noi.

1 (5)

Spergu chì pudete esse familiarizatu cù u nostru novu situ, benvenutu à cullà.Ti apprezzu tantu.Bona ghjurnata.


Tempu di pubblicazione: 13 settembre 2021