• lab-217043_1280

Caratteristiche di u sistema di fabbriche cellula multi-strati

A fabbrica cellula hè un dispusitivu di cultura cellula, chì hè custituitu da un dispusitivu di cultura cellula, chì pò rializà a dimensione o tipu di cultura cellula di cellula, è pò rializà slicing precisu di cellule, chì hè adattatu per parechji campi cum'è fabbriche farmaceutiche.Ci hè una fabbrica di cellule di 1 strata, una fabbrica di celle di 2 strati, 5 strati è 10 strati è 40 strati dispunibili.

1. Dopu chì a fabbrica di cellula entra in u liquidu, a bocca di l'buttiglia adopta un disignu di bocca larga, chì pò riempie rapidamente è cullà u liquidu, è ùn hè micca faciule per generà bolle d'aria.À u listessu tempu, u disignu di grande bocca hè più favurevule à u scambiu di gasu è hè adattatu per a cultura di cellule d'alta densità.

2. A fabbrica cellula standard hè furnutu cù tappi respirabili sterili 0.2m è tappi ermetici, chì ponu esse usatu in diverse ambienti di cultura.I tappi di ventilazione sterili sò usati in ambienti CO2, è i tappi ermetici ponu esse usati in incubatori normali è serre senza CO2.Inoltre, u tappu di liquidu pò esse opzionale, chì hè cunvene per l'alimentazione di liquidu asetticu, è u tappu di buttiglia adattatu per l'alimentazione di liquidu pò ancu esse persunalizatu secondu i bisogni di u prucessu di u cliente.

3. U film transpirable di u tappu di buttiglia hè designatu per esse idrofobu, è ùn hà micca affettatu l'effettu di a tenuta di l'aria è l'effettu di ventilazione di a film respirabile dopu u cuntattu cù u liquidu.

4. U prucessu adesivu impurtatu trà e fabbriche di cellula pò sustene 1,5 PSI per assicurà chì a pressione di ogni strata di u pruduttu ùn fughje micca durante tuttu u prucessu di produzzione.

La culture cellulaire s'applique également à la culture cellulaire adhérente durant la culture cellulaire.Filamentous è rapidamente entre in a fase di crescita logaritmica. Tipicamente dopu à uni pochi di ghjorni, a superficia di a cultura hè cuperta per furmà un monolayer densu di cellule, cum'è e cellule Vero, cellule HEK 293, cellule CAR-T, MRC5, cellule CEF, macrophages alveolar porcine. , cellule di mieloma, cellule DF-1, cellule ST, cellule PK15, cellule Marc145, ecc.


Tempu di posta: 02-02-2022