• lab-217043_1280

Cumu evità a vacuolizazione cellulare in fiaschi di cultura cellulare

A vacuolazione cellulare si riferisce à l'apparizione di vacuole (vesicule) di diverse dimensioni in u citoplasma è u nucleu di e cellule degenerate, è e cellule sò cellulari o reticulari.Ci hè parechje ragioni per sta situazione.Pudemu riduce a vacuolazione di e cellule in ufiaschetta per cultura cellulareu minimu pussibule attraversu l'operazioni di ogni ghjornu.
1. Cunfirmà u statu di cellula: determinà u statu di cellula prima di cultivà e cellule, è pruvate à selezziunà e cellule cù u più altu numeru di generazione per u cultivo, per evitari vacuoli per l'anziane di e cellule durante u prucessu di cultivazioni.

1

2. Determina u valore di pH di u mediu di cultura: cunfirmà l'adattabilità di u pH di u mediu di cultura è u pH necessariu da e cellule per evità di affettà a crescita cellulare per via di un pH inappropriatu.
3. Cuntrolla u tempu di digestioni tripsina: quandu a subcultura, selezziunate a cuncentrazione approprita di tripsina è selezziunate u tempu di digestioni appropritatu per a digestioni, è evite troppu bolle d'aria durante l'operazione.
4. Observe l'estatus di a cellula in ogni mumentu: Quandu cultivate e cellule, osservate l'estatus di a cellula in u flask di cultura di cellula in ogni mumentu per assicurà chì e cellule necessanu nutrienti suffirenzi è evite a vacuolizazione cellulare per via di carenza di nutrienti.
5. Pruvate d'utilizà u serum bovinu fetale cù una bona qualità è i canali rigulari, perchè tali serum hè riccu in nutrienti è hà pocu fattori stimulanti esogeni, chì ponu efficacemente evitari tali prublemi.
L'operazioni sopra ponu riduce a vacuolazione di e cellule in u flask di cultura cellulare.Inoltre, i requisiti di sterilità deve esse strettamente implementati durante l'operazione per riduce a pussibilità di diverse contaminazioni.Sì i celluli sò stati cuntaminati, anu da esse scartati in u tempu per evità di affettà l'esperimenti successivi.

 


Tempu di Postu: Aug-09-2022