• lab-217043_1280

Cumu detectà u novu virus Coronavirus (2019-nCoV)?

1 (1)

U numeru glubale di infezioni è morti hà cuntinuatu à cullà da quandu a pandemia di COVID-19 hà iniziatu.A settembre 2021, u numeru di morti mundiali da COVID-19 hà passatu 4.5 milioni, cù più di 222 milioni di casi.

COVID-19 hè seriu, è ùn pudemu micca rilassate.A rilevazione precoce, a rappurtazione precoce, l'isolamentu precoce è u trattamentu precoce sò necessarii per interrompe rapidamente a strada di trasmissione di u virus.

Allora cumu detectà u novu virus Coronavirus?

A rilevazione di l'acidu nucleicu COVID-19 hè teste è screening di casi COVID-19 cunfirmati, casi suspettati di COVID-19 è persone infettate asimptomatiche attraversu metudi di laboratoriu.

1. Fluorescence mètudu PCR in tempu reale

U metudu PCR si riferisce à a reazione di a catena di polimerasi, chì aumenta dramaticamente quantità minuscule di DNA.Per a rilevazione di u novu Coronavirus, cum'è u novu Coronavirus hè un virus RNA, l'RNA virali deve esse trascrittu inversamente in DNA prima di a rilevazione PCR.

U principiu di a rilevazione di a PCR di fluoriscenza hè: cù u prugressu di a PCR, i prudutti di a reazione cuntinueghjanu à accumulà, è l'intensità di u signale di fluoriscenza aumenta ancu proporzionalmente.Infine, una curva di amplificazione di fluorescenza hè stata ottenuta monitorendu u cambiamentu di a quantità di produttu attraversu u cambiamentu di l'intensità di fluorescenza.Questu hè attualmente u metudu più cumunimenti utilizatu per teste novi di l'acidu nucleicu Coronavirus.

Tuttavia, i virus RNA sò facilmente degradati s'ellu ùn sò micca cunservati bè o sottumessi per esaminazioni in u tempu.Dunque, dopu avè ottenutu campioni di pazienti, anu da esse almacenati in modu standardizatu è pruvati u più prestu pussibule.Altrimenti, hè prubabile di purtà à risultati di teste imprecisi.

Tubi di campionamentu di virus (Adupratu per a cullizzioni, u trasportu è u almacenamentu di campioni di virus DNA / RNA).

1 (2)

2. Metudu di sequenziamentu di polimerizazione ancoratu di sonda cumminata

Questa prova usa principalmente strumenti specializati per detectà e sequenze di geni purtate da nanosfere di DNA in diapositive di sequenza.

A sensibilità di sta prova hè alta, è ùn hè micca faciule per miss diagnostic, ma i risultati sò ancu facilmente affettati da una varietà di fatturi è imprecisi.

3. Metudu chip amplification thermostatic

U principiu di deteczione hè basatu annantu à a cumminazzioni cumplementarii di l'acidi nucleici trà u sviluppu di un metudu di deteczione, pò esse usatu per a misurazione qualitativa o quantitativa di l'acidi nucleici in u corpu di l'organi viventi.

4. Deteczione di l'anticorpi Virus

I reagenti di rilevazione di l'anticorpi sò usati per detectà l'anticorpi IgM o IgG pruduciuti da u corpu umanu dopu chì u virus entra in u corpu.L'anticorpi IgM appariscenu prima è l'anticorpi IgG appariscenu dopu.

5. Metudu d'oru colloidale

U metudu d'oru coloidale hè di utilizà carta di prova d'oru colloidale per a rilevazione, chì hè spessu detta in u presente carta di prova di rilevazione rapida.Stu tipu d'esame hè in 10 ~ 15 minuti o cusì cumunu, pò ottene u risultatu di deteczione.

6. Chemiluminescence di particeddi magnetichi

A chimiluminescenza hè un immunoassay altamente sensitivu chì pò esse usatu per determinà l'antigenicità di sustanzi.U metudu di chimiluminescenza di particelle magnetiche hè basatu annantu à a rilevazione di chimiluminescenza, aghjunghje nanoparticelle magnetiche, cusì chì a rilevazione hà una sensibilità più alta è una velocità di rilevazione più veloce.

Test di l'acidu nucleicu COVID-19 VS test d'anticorpi, quale sceglite?

I testi di l'acidu nucleicu sò sempre l'unicu teste utilizati per cunfirmà l'infezioni novi coronavirus.

Novu Coronavirus (2019-nCoV) Kit di Rilevazione di Acidu Nucleicu (Metudu PCR di Fluorescenza), A purificazione di l'acidu nucleicu di 32 campioni pò esse cumpletata in appena 20 minuti.

1 (3)

Analizzatore PCR quantitativo di fluorescenza in tempu reale (16 campioni, 96 campioni)

1 (4)
1 (5)

Tempu di pubblicazione: 13 settembre 2021