• lab-217043_1280

Cumu aduprà flaconi di agitazione d'alta efficienza per u passaghju di e cellule

Quandu avemu aduprà qualchi cunsumable cultura cellula, avemu sempre scontru u prublema di passaghju cellula.Oghje, sparterà brevemente cun voi cumu utilizà flaconi d'alta efficienza per u passaghju di e cellule.Quandu avemu aduprà fiaschetti di agitazione ad alta efficienza(https://www.luoron.com/3l5l-high-efficiency-erlenmeyer-flask-product/) per u passaghju di cellula, ci sò dui metudi per voi di sceglie, cum'è a cullezzione di e cellule per centrifugazione è poi passaghju, o diretta. passaghju.

Metudu di passaghju centrifugu:

(1) Trasferisce e cellule in ufiasco di agitazione ad alta efficienza inseme cù u mediu di cultura à un tubu di centrifugazione per a centrifugazione.

(2) Discard u supernatant, aghjunghje un novu mediu di cultura à u tubu di centrifuga èpipettaper furmà una sospensjoni cellulare.

(3) Cuntate è inoculate in novi fiaschi di cultura rispettivamente.

Se u passaghju direttu hè aduttatu, lasciate e cellule sospese lentamente stallà nantu à u fondu di u fiasco di agitazione d'alta efficienza, aspirate 1/2 ~ 2/3 di u supernatant, è poi pipette per furmà una sospensione di cellula prima di passà.

e7

Ciò chì avemu bisognu di attentu durante l'operazione hè chì a tripsina deve esse pre-riscaldata, è a temperatura hè di circa 37 ° C.A velocità di centrifugazione deve esse adatta.Se a vitezza hè troppu bassu, i celluli ùn ponu esse separati in modu efficace.Se a velocità di centrifugazione hè troppu alta è u tempu hè troppu longu, i celluli seranu spressu, causendu danni o ancu morte.I celluli deve esse osservatu regularmente, è se a contaminazione si trova, deve esse trattatu in u tempu.


Tempu di posta: 04-Jan-2023