• lab-217043_1280

Cumu aduprà a buttiglia di serum PETG per separà u serum

In a cultura cellulare, u serum hè un nutriente essenziale chì aumenta i fatturi di aderenza, fattori di crescita, proteini di ubligatoriu, etc., per a crescita cellulare.Quandu usendu serum, seremu implicati in l'operazione di carica di serum, cusì cumu si deve esse imballatuBottiglie di siero in PETG?

1, scongelà

Eliminate u serum da a frigorifera à -20 gradi Celsius è congelate à a temperatura di l'ambienti (o in l'acqua di l'acqua) (circa 30 minuti à 2 ore, o mette in a frigorifera à 4 gradi Celsius per a notte; Se ùn hè micca inattivatu immediatamente dopu). scongelu, pò esse almacenatu temporaneamente in un frigorifero di 4 gradi).

2, inattivatu

Bagnu d'acqua à 56 ° C per 30 minuti è agitate uniformemente in ogni mumentu.Eliminate è rinfriscà immediatamente nantu à u ghjacciu.Lasciate rinfriscà à a temperatura di l'ambienti (1-3 ore).In u prucessu di l'inattivazione termale, l'occurrence di precipitazione pò esse ridutta da scuzzulate periodiche.

3, imballaggio

Trasferite à a stanza sterile, separa u serum in buttigli di serum PETG da 50-100 ml in a tavola ultra-pulita, sigillali, è guardate à -20 ℃ per un usu più tardi.In l'imballu deve esse attentu à: in anticipu per scuzzulate delicatamente u serum per parechje settimane, mischjà;Quandu sguassate u serum cù u tubu di aspirazione, fate cura: ùn soffiate micca bolle, u serum hè assai appiccicosu è faciule di bubble.Se si producenu bolle, passanu nantu à a fiamma di una lampa d'alcohol.

azxcxzc1

Quì sopra sò i passi specifichi di u funziunamentu di l'imballu di serum.Per piacè ùn mette micca e mani sopra a bocca aperta di a buttiglia.A velocità di imballaggio deve esse veloce per evità chì i batteri di sedimentazione cadenu in a bocca di a buttiglia di a buttiglia di serum PETG.


Tempu di Postu: 20-Sep-2022