• lab-217043_1280

Punti chjave di a ceppa liquida di a cultura di a cell shaker

Liquid strain hè una ceppa cultivata cù un mediu di cultura liquidu.Havi i vantaghji di u ciculu di pruduzzione di ceppi brevi, l'età bacteriana consistente, l'inoculazione còmuda, adattata per a produzzione in fabbrica, è cusì.Hè statu accoltu da a maiò parte di i viticultori.Agitatore cellulare https://www.luoron.com/plastic-erlenmeyer-flask-with-vent-cap-2-product/) hè un tipu di materiale consumable necessariu in a cultura di ceppi liquidi.I seguenti punti deve esse attentu à a cultura:

1.Preparazione di u mediu di cultura secondu a formula di diversi cumpunenti, in u cuntinuu, dissolve cù l'acqua, divisu in buttigli triangulari, generalmente 250 ~ 300mL cell shake bottle 50mL medium culture,Bottiglia triangolare da 500 ml  https://www.luoron.com/plastic-erlenmeyer-flask-with-vent-cap-2-product/)100mL medium culture, plug cotton plug, cù ghjurnale impannillatu;Pò esse ancu fattu di 8 strati di gasa 8cm × 8cm tappa di buttiglia sigillata, fora cù sigillatura di carta marrone.
2. U metudu di sterilizazione in autoclave hè generalmente aduttatu per a sterilizazione, chì deve esse 121℃ è 30min.Pigliate è rinfriscà à circa 30 ℃.Mettite in a stanza sterile o in una scatula di inoculazione per usu.
3. Sicondu i bisogni di u funziunamentu asetticu, ogni buttiglia pò esse cunnessu cù 2 ~ 3cm2 slant strain, è ogni slant strain pò esse cunnessu cù 4 ~ 5 buttigli.Hè megliu portà un pocu mediu cù i ceppi aghjuntu, perch'elli ponu flutterà nantu à a superficia di u mediu.Dopu à l'inoculazione, copre a bocca di l'buttiglia cù a gasa urigginariamente tappata, è l'attache fermamente cù una corda.
4. A buttiglia di strain inoculated pò esse piazzata in un lettu agitatu per a cultura, o pò esse piazzata in una temperatura constante di 24 ~ 26 ℃ per 48h, è poi a cultura oscillated pò esse realizatu dopu chì u mycelium aerogenic hè allargatu in u mediu di cultura. .A frequenza oscillante di l'agitatore alternativu hè 80 ~ 120r / min, è quella di l'agitatore rotativu hè 150 ~ 220r / min.3 ~ 4d pò esse cultivatu in u shaker.À a fine di a cultura, per via di e diverse ceppi, u mediu di cultura apparsu diversi culori, cum'è funghi ostriche, u mediu di cultura di funghi enoki era giallu chjaru;Mushroom, ericius erinaceus medium culture was reddish brown, and mushroom fragrance;U fungus culture medium hè marrone, grossu è dolce.U mediu di cultura pò esse usatu per a produzzione o più cultura di espansione solu quandu u pesu seccu di mycelium righjunghji 10g / L è u diametru di pellets mycelium hè 1 ~ 2mm.
 
pl15. Sicundariu pruduzzione di lìquidu strain sicundariu liquidu strain cultura pruduzzione mediu di u listessu livellu di strain liquidu, u cuntinuu cultura deve esse più grande, a capacità ùn hè più cà 3500mL.Dopu a sterilizazione è u rinfrescante, i ceppi di liquidu primariu fermentatu sò stati inseriti inAgitatore per celle da 5 litrihttps://www.luoron.com/3l5l-high-efficiency-erlenmeyer-flask-product/)à un rapportu di 5% -10% è cultivatu nantu à un shaker à una veloce veloce.Dopu un certu tempu di cultura oscillante, i ceppi di liquidu cù distribuzione uniforme di microsfere è liquidu di fermentazione chjaru pò esse acquistatu.
In riassuntu, quandu si usa l'agitatore di cellula per cultivà i ceppi liquidi, operate secondu i metudi di sopra, è fate attenzione à cuntrullà a temperatura, a frequenza di scuzzulate è altri fattori in u prucessu per assicurà l'effettu di a cultura.
per piacè cuntattate Whatsapp & Wechat: +86 180 8048 1709


Tempu di post: 21-mar-2023