• lab-217043_1280

LuoRon 0.1ml PCR full skirt 96 well plate

LuoRon 0.1ml PCR full skirt 96 well platehè statu liberatu ufficialmente, chì hè più adattatu per u vostru funziunamentu automatizatu.

LuoRon 0.1ml PCR full skirt 96-well plate hè un supportu di cunsumu per esperimenti di PCR biologica moleculare, cunsumable necessariu per a rilevazione di novi acidi nucleici coronavirus, utilizendu materie prime di qualità medica di alta purezza impurtata di alta qualità, rapportu precisu, più adattatu.per esperimenti PCR quantitativi di fluorescenza.

funziunamentu

Equipamentu cumpatibile: Strumenti PCR cumuni nantu à u mercatu, cum'è Bio-Rad

Hè largamente utilizatu in genetica, biochimica, immunità, medicina è cusì.Hè aduprata micca solu in a ricerca basica, ma ancu in l'isolamentu di u genu, a clonazione è l'analisi di sequenza di l'acidu nucleicu, è ancu in u diagnosticu di malatie o siti induve l'ADN hè presente.è RNA .. Funziona principalmente in tempu reale PCR / qPCR / PCR.Per piacè aspettate l'esperimentu.

operazione 2

Caratteristica di u produttu:

Pruduzzione in un attellu avanzatu di purificazione di livellu 100,000 per assicurà chì i prudutti sò liberi di pirogeni, endotossina, DNase è RNase.

Quadru in policarbonate è apertura in polipropilene, cuncepimentu di u produttu integratu, evite a deformazione, prestazioni eccellenti

U pruduttu hà subitu rigurosu test di cuncepimentu, fabricazione è cumpatibilità per assicurà e dati sperimentali precisi è efficaci.

Dopu à a prova, a gonna PCR piena di culore di 0,1 ml di Saipu Bio hà ottenutu standard internaziunali in quantu à u valore CT, u valore di fluorescenza è a variabilità.

Strictly polished with high-precision molds, u muru di u tubu hè ultra-sottile, u gruixu hè uniforme, è l'uniformità di u pruduttu è l'effettu di u cunduttore di calore sò boni.

Bon sealing, pò prevene a contaminazione cruciata;un picculu spaziu trà i buchi, evite a deformazione.

Disegnu di gonna piena, chì pò esse adattatu in modu sicuru è stabile à una macchina PCR cù moduli sporgenti, adattatu per l'operazione automatica è a marcatura di a superficia.

Stampa nera, lettere verticali (AH), numeri orizontali (1-12) marche


Tempu di Postu: Feb-25-2022