• lab-217043_1280

Bottiglie di media PETG: Biocompatibilità superiore per a cultura cellulare

In questu articulu, avemu da sfondà in a biocompatibilità eccezziunale diBottiglie di media PETG, chì mostra a so capacità di mantene l'integrità è a viabilità di e cellule cultivate.

Biocompatibilità superiore:

PETG Media Bottles (https://www.luoron.com/square-pet-media-bottles-serum-bottle-sterile-shrink-wrapped-trays-product/) sò materiali selezziunati in u campu di a cultura cellulare per via di a so rimarchevule biocumpatibilità.Queste buttigli sò pensati per minimizzà l'interazzione cù e cellule cultivate, assicurendu chì a so crescita è a so funziunalità ùn sò micca affettate.

1.Reduced Leachables è Extractables:

Bottiglie di media PETGsottopone a test rigorosi per assicurare l'assenza di leachables è estrattibili chì ponu compromette i culturi di cellule.I nostri buttigli sò fabbricati cù resina PETG di alta qualità, chì mostra una stabilità eccellente è una liberazione minima di contaminanti in i media.

https://www.luoron.com/square-pet-media-bottles-serum-bottle-sterile-shrink-wrapped-trays-product/

2.Materiale Non Tossicu:

PETG hè largamente cunsideratu cum'è un materiale sicuru è micca tossicu per l'usu in applicazioni biomedicali.I nostriBottiglie di media PETGsò liberi di ftalati o qualsiasi altri additivi tossichi, eliminendu cusì u risicu di effetti avversi nantu à a crescita cellulare è u cumpurtamentu.

Superficie biologicamente inerte:

A superficia liscia è biologicamente inerte di PETG Media Bottles minimizza l'attaccamentu o l'aderenza di e cellule, riducendu u risicu di danni cellulare o attivazione di prucessi cellulari indesiderati.Questu permette à i circadori di ottene risultati sperimentali precisi è affidabili.

per piacè cuntattate Whatsapp & Wechat: +86 180 8048 1709


Tempu di Postu: 13-Nov-2023