• lab-217043_1280

Principi di aderenza cellulare in bottiglie di coltura cellulare

Bottiglie di coltura cellularesò spessu usati in i culturi di cellule aderenti, induve e cellule deve esse attaccate à a superficia di una sustanza di sustegnu per cresce.Allora chì hè l'attrazione trà a cellula aderente è a superficia di sustegnu di sustegnu, è quale hè u mecanismu di a cellula aderente?

L'aderenza cellulare si riferisce à u prucessu di l'aderenza dipende di e cellule incollate è sparghje nantu à a superficia di a cultura.Si una cellula pò esse attaccata à a superficia di a cultura dipende da e caratteristiche di a cellula stessu, da a probabilità di cuntattu trà a cellula è a superficia di a cultura, è da a cumpatibilità trà a cellula è a superficia di a cultura, chì hè ligata à a chimica è a superficia di a cultura. proprietà fisiche di a superficia.

buttiglie 1

U tassu di aderenza cellula hè ancu ligata à e proprietà chimiche è fisiche di a superficia di a cultura, in particulare a densità di carica nantu à a superficia di a cultura.U friddu è a fibronectina in u serum ponu ponte a superficia di a cultura à a cellula, chì hè benefica per accelerà a rata di aderenza cellulare.In più di i fatturi supra, a diffusione di e cellule nantu à a superficia di a cultura hè ancu ligata à a cundizione di a superficia, in particulare a liscia.

A maiò parte di e cellule di mammiferi crescenu in vivo è in vitro attaccati à certi sustrati, chì in vitro pò esse altre cellule, collagen, plastiche, etc. Cells prima secrete matrice extracellular, chì aderisce à a superficia di u vial culture cellula.A cellula si lieghja dopu à sti matrici extracellulari via i fatturi di adesione espressi nantu à a so superficia.

Inoltre, per prumove megliu l'aderenza di e cellule, a superficia di crescita di a buttiglia di cultura cellulare serà trattata apposta per intruduce massi idrofili, chì facilitanu a crescita di e cellule aderenti.


Tempu di Postu: Nov-07-2022