• lab-217043_1280

Mantenimentu correttu è usu di centrifughe

1 (1)

A centrifuga hè un strumentu cumuni in u laboratoriu, è hè principalmente utilizatu per separà e fasi solidi è liquidi in suluzione coloidale.A centrifuga hè di utilizà a forza centrifuga putente generata da a rotazione à alta velocità di urotore di centrifugaper accelerà u ritmu di sedimentazione di particeddi in u liquidu è separà a materia cù un coefficient di sedimentazione diffirenti è una densità di flottabilità in a mostra.Per quessa,a centrifuga funziona à alta velocità quandu hè in funziunamentu, fate attente à a sicurità quandu l'utilizanu.

Mantenimentu è usu propiu

Quandu aduprate a centrifuga, u pesu di u materiale ùn deve micca più di u pesu di a centrifuga, u materiale deve esse piazzatu in u locu ghjustu, per ùn riduce a vita di serviziu di a centrifuga per via di u pesu eccessivu.

Di sicuru, avemu ancu bisognu di rifornimentu regularmente u mantenimentu di a centrifuga, in generale ogni 6 mesi.

Hè ancu necessariu di verificà s'ellu u dispusitivu internu di a centrifuga hè purtatu o allentatu.Se l'usura hè seriu, deve esse rimpiazzata in una manera puntuale.

Quandu a centrifuga hè stata riparata, spegne l'interruttore d'alimentazione è aspetta almenu trè minuti prima di caccià a tappa di a centrifuga o u bancu di travagliu per evità scossa elettrica.

Assicuratevi di piglià e misure di sicurezza necessarie prima di utilizà materiali tossichi, radiuattivi o contaminati da microorganismi chì causanu malatie.

1 (2)

Cumu usemu e centrifughe?

1. A centrifuga deve esse postu nantu à una tavula stabile è solida quandu in usu.

2. Mantene una distanza sicura di più di 750px intornu à a centrifuga, è ùn guardà micca i merchenzie periculosi vicinu à a centrifuga.

3. Selezziunate un capu di rotazione adattatu è cuntrullà a vitezza di a testa rotativa.L'impostazione di a velocità ùn deve micca più di a velocità massima.

4. Verificate currettamente s'ellu ci sò materia stranera è terra in u pirtusu prima di ogni usu per mantene l'equilibriu

5. A centrifuga ùn deve esse currettu per più di 60 minuti à tempu.

6. Quandu a centrifuga hè cumpleta, u portu pò esse apertu solu dopu chì a centrifuga hè cumplettamente stazionaria, è u tubu di centrifuga deve esse eliminatu u più prestu pussibule.

7. Dopu à l'usu di a macchina, fate un bonu travagliu di pulizia è mantene a macchina pulita.

I vantaghji per i nostri centrifughe

1. All structure d'acciaio. U pesu di u pruduttu hè 30-50% più pisanti chè quellu di u listessu tipu di prudutti da altri fabricatori, chì ponu megliu riduce a vibrazione è u rumore pruduciutu da a macchina in u prucessu di funziunamentu è aumentanu a stabilità. di a macchina.

2. Motore senza spazzola è mutore di cunversione di frequenza, senza contaminazione, senza mantenimentu è pocu rumore.

3. Display LCD è digitale doppia schermu.

4. A precisione di a velocità di rotazione pò esse altu à cinque parte per mille, è a precisione di cuntrollu di a temperatura pò ghjunghje à più o minus 0,5 gradi (sottu cundizioni dinamichi).

5. U rotore adopra materiali aviation di standard americanu.

6. A tapa ùn pò esse apertu durante u funziunamentu di a macchina.

7. A manica interna di a centrifuga adopta l'acciaio inox 304.

8. U difettu sarà diagnosticatu in autumàticu à impidiscia a macchina da corsa in cundizioni anormali.

9. Avemu una larga varietà di centrifughe.

1 (5)

TD-4 Centrifuga multifunzione cum'è a fibrina ricca di piastrine usata in odontoiatria

1 (3)

TD-5Z Centrifuga da banco à bassa velocità

1 (4)

Centrifuga TD-450 PRP/PPP


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2021