• lab-217043_1280

Norme di qualità di serum è esigenze per i buttigli di serum

U serum hè un mediu naturali chì furnisce nutrienti essenziali per a crescita di e cellule, cum'è l'hormone è parechji fatturi di crescita, proteini di ubligatoriu, cuntatti è fattori di crescita.U rolu di serum hè cusì impurtante, quale sò i so standard di qualità, è ciò chì sò i requisiti perbuttigli di siru??

Ci sò parechji tippi di serum, cum'è serum bovinu fetale, serum di vitellu, serum caprunu, serum cavallu, etc. A qualità di u serum hè principalmente determinata da l'ughjettu è u prucessu di campionamentu.L'animali utilizati per a cullizzioni di materiale deve esse sani è senza malatie è in i ghjorni di nascita specificati.U prucessu di cullizzioni di materiale deve esse realizatu in stretta cunfurmità cù e prucedure operative, è u serum preparatu deve esse sottumessu à una stretta identificazione di qualità.Requisiti in i "Procedure per a produzzione di prudutti biologichi da a cultura in vitro di cellule animali" publicati da l'OMS:

1. U siru bovinu deve vene da una mandria o da un paese chì hè documentatu cum'è esente da l'ESB.È deve avè un sistema di surviglianza adattatu.
2. Certi paesi anu ancu bisognu di serum bovinu da e mandrii chì ùn sò micca stati alimentati cù a proteina ruminante.
3. Hè statu dimustratu chì u serum bovinu utilizatu ùn cuntene micca inhibitori à u virus vaccine pruduttu.
4. Serum deve esse sterilizatu per filtrazione per una membrana di filtru per assicurà a sterilità.
5. Nisuna contaminazione bacteriana, muffa, micoplasma è virus, certi paesi ùn necessitanu micca contaminazione di bacteriophage.
6. Hà un bonu sustegnu per a ripruduzzione di e cellule.

U serum deve esse guardatu à bassa temperatura.S'ellu deve esse guardatu per un bellu pezzu, deve esse congelatu à -20 ° C - 70 ° C, cusì u requisitu per i buttigli di serum hè principarmenti a resistenza à a temperatura bassa.U sicondu hè di cunsiderà a cunvenzione, a scala di buttiglia, a trasparenza è altri prublemi in u prucessu di usu.
Attualmente, ubuttigli di sirunantu à u mercatu sò principarmenti PET o PETG materie prime, tramindui chì anu una bona resistenza à a bassa temperatura è a trasparenza, è anu ancu i vantaghji di u pesu ligeru, unbreakable è faciule di trasportu.


Tempu di post: Jul-25-2022