• lab-217043_1280

Mantenimentu è mantenimentu di centrifughe da tavola

Centrifuga da tavolamantenimentu è mantenimentu:

Centrifuga da tavola

Prima di l'operazione, l'alimentazione elettrica deve esse tagliata è u frenu di a centrifuga deve esse allentatu prima.Pudete pruvà à vultà u tamburinu cù a manu per vede s'ellu ci hè un cattivu muzzicu.
Verificate l'altri pezzi per l'allentamentu è e cundizioni anormali.
Accende u putere è cumincianu a vittura in u sensu orariu (di solitu circa 40-60 seconde da u statu staticu à u funziunamentu normale).
Di solitu ogni equipamentu à a fabbrica deve esse viotu in esecuzione per circa 3 ore, nisuna cundizione anormale pò travaglià.
U materiale deve esse piazzatu u più uniformemente pussibule.
Deve esse operatu da un persunale speciale è a capacità ùn deve micca più di a quantità.
Hè strettamente pruibitu di overspeed a macchina, per ùn affettà a vita di serviziu di a macchina.
Dopu chì a macchina hè iniziata, s'ellu ci hè una situazione anormale, deve esse fermata per l'ispezione.Se necessariu, deve esse disassemblatu, lavatu è riparatu

Centrifuga da tavolaopera à alta velocità, cusì ùn deve micca toccu u so tamburinu cù u vostru corpu in casu d'accidenti.
U numaru di maglia di tela di stampa deve esse determinatu secondu a dimensione di particeddi solidi di u materiale separatu, altrimenti l'effettu di separazione serà affettatu.Inoltre, u tela di stampa deve esse stallatu
L'anellu di sigillatura hè incrustatu in a scanalatura di sigillatura di u tamburu per impedisce a materiale di scorri.
Per assicurà u funziunamentu normale di ucentrifuga, per piacè rifornisce è mantene e parti rotanti ogni 6 mesi.À u listessu tempu, verificate a lubrificazione in corsa di u cuscinettu, ùn ci hè micca fenomenu di usura;Sia i pezzi in u dispusitivu di frenu usura, sustituzione seria;A copertura di cuscinetti ùn hà micca perdite d'oliu.
Dopu chì a macchina hè aduprata, deve esse pulita è mantenuta pulita.
Ùn separate micca a centrifuga non anticorrosiva da i materiali altamente corrosivi;Inoltre, in stretta cunfurmità cù i requisiti di l'equipaggiu, i regulamenti di u funziunamentu, a centrifuga senza splutazioni ùn deve esse usata per occasioni inflammabili, splusivi.
per piacè cuntattate Whatsapp & Wechat: +86 180 8048 1709


Tempu di Post: 24-May-2023