• lab-217043_1280

Sti quattru fattori affettanu a qualità di a fabbrica cellula

A crescita di e cellule hà esigenze strette nantu à l'ambiente, a temperatura, u valore di PH, etc., è a qualità di i consumabili di e cellule utilizati in a cultura di e cellule influenzerà ancu a crescita di e cellule.fabbrica di cellulahè un consumable cumunimenti utilizatu per a cultura cellulare aderente, è a so qualità hè principalmente affettata da quattru fattori.

1, a pruduzzione di materie prime: a materia prima di alta qualità hè a basa di i prudutti d'alta qualità, a materia prima di a fabbrica cellula per u polistirene (PS), è deve cunfurmà cù i requisiti di u livellu USP Class VI, a parolla hè a prova di u materiale plasticu. in u campu medico è i prudutti di pipeline in l'applicazioni biomedicali di teste più rigurose, hè in cunfurmità cù a specificazione di studii di laboratori non clinichi.

2, ambiente di pruduzzione: e cellule sò particularmente sensittivi à l'ambiente di crescita, per quessa, hè necessariu chì i consumabili ùn deve micca cuntene endotoxin è altre sustanzi dannusu à e cellule, chì mette in avanti esigenze più altu per l'ambiente di produzzione.I consumabili sò pruduciuti in una stanza pulita dedicata di decimila, è deve esse sottumessi à una verificazione rigurosa (deteczione di plancton, batteri di sedimentazione è particeddi suspesi).A gestione di a qualità deve esse realizata in cunfurmità cù l'attellu GMP per assicurà a stabilità di l'ambiente di produzzione.

zsrgs

3, cuntrollu prucessu di pruduzzione: chistu si riferisce à u pruduttu in u prucessu di pruduzzioni di ogni ligame cumpresi, cum'è paràmetri injection, temperature injection, etc., chì affettanu a qualità di u pruduttu finitu.

4, l'ispezione di qualità: l'ispezione di qualità hè un prucessu impurtante dopu à a fine di a produzzione di fabbrica di cellula, l'articuli per esse testati includenu sigillatura, sicurezza biologica, sicurezza fisica è chimica, verificazione di validità di u produttu, idrofilicità di a superficia, etc., attraversu sti testi per determinà. se i prudutti rispondenu à i standard di qualità.

I fatturi chì affettanu a qualità di e fabbriche di cellula includenu principalmente i quattru aspetti sopra.Solu cuntrollendu bè questi fattori pudemu pruduce prudutti d'alta qualità è cusì furnisce un bon ambiente per a crescita di e cellule.


Tempu di post: Jul-20-2022