• lab-217043_1280

Chì nutrienti sò necessarii per cultivà e cellule in fabbriche di cellula

A fabbrica di cellula hè un cunsumu cumuni in a cultura di cellula à grande scala, chì hè principalmente utilizata per a cultura cellulare aderente.A crescita di e cellule hà bisognu di ogni tipu di nutrienti, allora chì sò?
1. Mediu di cultura
U mediu di cultura di cellula furnisce i celluli in a fabbrica di cellula cù i nutrienti necessarii per u crescita, cumpresi carbuidrati, aminoacidi, sali inorganici, vitamini, etc. Ci hè una varietà di media sintetici dispunibili per i bisogni nutrizionale di e diverse cellule, cum'è EBSS. , Eagle, MEM, RPMll640, DMEM, etc.

1

2. Altri ingredienti aghjuntu
In più di i nutrienti basi furniti da parechji media sintetici, altri cumpunenti, cum'è serum è fattori, deve esse aghjuntu secondu e diverse cellule è diversi scopi di cultura.
U serum furnisce sustanzi essenziali cum'è a matrice extracellulare, i fatturi di crescita è a transferrina, è u serum bovinu fetale hè comunmente utilizatu.A proporzione di serum per esse aghjuntu dipende da a cellula è u scopu di u studiu.10% ~ 20% serum pò mantene a crescita rapida è a proliferazione di e cellule, cunnisciutu cum'è u mediu di crescita;Per mantene a crescita lenta o l'immortalità di e cellule, 2% ~ 5% serum pò esse aghjuntu, chjamatu cultura di mantenimentu.
A glutamina hè una fonte di nitrogenu impurtante per a crescita di e cellule è ghjoca un rolu impurtante in u prucessu di a crescita cellulare è u metabolismu.In ogni casu, perchè a glutamine hè assai inestabile è faciule da degradate in a suluzione, pò decompone circa 50% dopu à 7 ghjorni à 4 ℃, cusì glutamine deve esse aghjuntu prima di l'usu.
In generale, diversi media è serum sò usati in a cultura cellulare, ma per prevene a contaminazione cellulare durante a cultura, una certa quantità di antibiotici, cum'è penicillina, streptomicina, gentamicina, etc., sò ancu aghjuntu à i media.

 


Tempu di post: Jul-14-2022