• lab-217043_1280

Chì teste sò realizati nantu à a materia prima di a fabbrica di cellula

fabbrica di cellulahè una spezia di cuntainer di cultura cellulare fatta di materia prima di polistirene.Per risponde à i bisogni di crescita di e cellule, sta materia prima deve risponde à i requisiti pertinenti di a Classe VI di l'USP è assicura chì a materia prima ùn cuntene micca fatturi chì affettanu a crescita di e cellule.Allora, in u standard USP Class VI, chì elementi di prova duveranu passà a materia prima?

A classificazione Farmacopea di i Stati Uniti di i materiali medichi hè 6, chì varieghja da USP class I à USP class VI, cù USP class VI essendu u più altu gradu.In cunfurmità cù e Regule Generali USP-NF, i plastichi sottumessi à teste di risposta biologica in vivo saranu attribuiti à una classificazione plastica medica designata.U scopu di a prova hè di determinà a biocompatibilità di i plastichi per l'usu in i dispositi medichi, implanti è altri sistemi.

s5e

U capitulu 88 di a Classe VI USP tratta di teste di bioreattività in vivo, chì hà da scopu di determinà l'effetti di bioreattività di i materiali elastici nantu à l'animali viventi.A materia prima di a fabbrica di cellula include trè esigenze di teste: 1. Test d'iniezione sistemica: U campionu di u compostu hè preparatu cù un strattu specificu (per esempiu, oliu vegetale), è u polietilene glycol hè appiicatu à a pelle, inalatu o orale.A prova misura a tossicità è l'irritazione.2. Test intradermali: A mostra composta hè esposta à u tessulu subcutaneous vivu (u tissutu chì u dispositivu / u dispositivu medicale pensa à cuntattà).A prova misura a toxicità è l'irritazione lucali.3. Implantazione: U compostu hè impiantatu in u musculu di a mostra.A prova misura a virulenza, l'infezzione è l'irritazione.


Tempu di post: 19-10-2022